main/main.tpl
Веб-студія Удача Ай-Ті :: Аудит (аналіз) сайту

Що нового?


16.07.2011

Лучшие детские площадки от DOLPHIN
Ваши детские площадки станут лучше с песочницами, горками и игровыми комплексами DOLPHIN.

16.05.2011

Розроблено сайт танцювального ансамблю "Перлина"
Розпочав свою роботу сайт танцювального ансамблю "Перлина"

всі новини

Наші телефони


044 221-76-61
050 596-42-33
050 444-96-28

ПОПЕРЕДНЄ ЗАМОВЛЕННЯ
САЙТУ


10 причин створення сайту - навіщо це потрібно?

Все більше і більше користувачів Інтернет розглядає створення свого сайту, як основу ведення бізнесу. У наш час веб-сайти стають одним з основних видів комунікацій у сфері бізнесу і торгівлі і засобів передачі інформації. Можна виділити кілька основних цілей створення сайту. Найчастіше в-перше це формування іміджу компанії. Друге створення сайту - це сама доступна реклама товару чи послуги. У підсумку створений сайт повинен вийти сучасним і стильним. >>>>

Документы, потрібні для розробки сайту

Бріф на створення сайту. заповнити
Анкета з дизайну зкачати
Типовий договір зкачати
Приклад ТЗ створення сайтускачать
Інструкція з системи управління
сайтом
скачать
Бріф для заповнення замовником зкачати

Аудит (аналіз) сайту

Аудит сайту може проводитися як на початковій стадії створення сайту (коли самого інтернет-ресурсу
ще немає), так і для сайтів, які вже існують у мережі.

Аудит сайту на початковому етапі створення ресурсу - це аудит галузі, в якій працює ваша компанія. Особлива увага приділяється аналізу он-лайнового попиту на товар чи послугу і рівня конкуренції.

Сьогодні більшість покупців використовує Інтернет для отримання інформації про те, куди піти за товаром або послугою - особливо при купівлі дорогих товарів, оскільки Інтернет - найшвидший спосіб порівняти альтернативні пропозиції.

Інформація про те, як часто і в якій формі люди запитують товари і послуги, іноді примушує переглядати всю концепцію сайту, тому ми вважаємо, що найбільш правильний підхід - займатися професійним аналізом попиту ще до планування дій по створенню сайту. Правильний час для аналізу онлайнового попиту - відразу ж після рішення керівника компанії - «нам потрібен власний сайт».

Аудит сайту на початковому етапі створення інтернет-ресурсу дає відповідь на питання, яким має бути представництво вашої компанії в Інтернет, і включає в себе:

    
* Аналіз потенційної аудиторії сайту: аналізуються джерела залучення відвідувачів на сайт, відвідуваність існуючих ресурсів за обраною або близькою темою, формулювання пошукових запитів, що відносяться до обраної теми, і їх частота. Складається «портрет» аудиторії.
    
* Аналіз конкуренції в заданому секторі Інтернету: аналізуються позиції сайтів-конкурентів по тематичних запитах в пошукових системах, їх слабкі і сильні сторони.

Отримана інформація дозволить правильно підійти до створення сайту (підібрати колірну гаму, створити семантичне ядро, спроектувати зручну навігацію і т.д.) і скласти план з подальшого розвитку та рекламі сайту в Інтернет.

Аудит існуючого сайту допоможе з'ясувати ступінь віддачі від сайту, визначити напрямки подальшого розвитку та скорегувати план заходів по сайту.
Аудит існуючого сайту передбачає:

    
* Аналіз usability сайту (юзабіліті - зручність і простота використання): оцінюється зручність навігації по сайту, швидкість завантаження документів, сумісність сайту з найбільш поширеними браузерами. Також аналізуються «продають» чинники сайту (рекламні слогани і заголовки, наявність контактної інформації і т.д.). Тексти сторінок перевіряються на орфографічні, граматичні та стилістичні помилки.
    
* Аналіз внутрішніх факторів: аналізуються код і структура сайту на предмет «дружності» пошуковим системам, виявляються можливі помилки, що заважають коректної індексації сайту пошуковими системами, перевіряється працездатність внутрішніх посилань.
    
* Аналіз цільової аудиторії сайту і її пошукових запитів: збирається статистика відвідування сайту (лічильники, аналізатори логів), на її основі робляться висновки про кількість і якість сторінок, з яких відвідувачі приходять на сайт, відстежуються шляху відвідувачів на сайті. Паралельно йде робота з аналізу формулювань і кількості пошукових запитів по тематиці сайту.
    
* Аналіз конкуренції в заданому секторі Інтернету: аналізуються позиції вашого сайту і сайтів-конкурентів по тематичних запитах в пошукових системах, оцінюється відвідуваність сайтів-конкурентів; аналізується рівень конкуренції цільових запитів; перевіряється кількість і якість зовнішніх посилань.

За результатами аудиту сайту ми надаємо вам:

    
* Видимість сайту - позиції сайту, займані ним в аналізованих пошукових системах; індекс цитування; аналіз посилань на сайт.
    
* Аудиторія сайту: загальна кількість відвідувачів, структура цільової аудиторії, співвідношення загальної і цільової аудиторій, джерела надходження відвідувачів і т.д.
    
* Конкуренти сайту - аналіз сайтів, що займають найкращі позиції по запитах, що входять в семантичне ядро. Аналіз юзабіліті сайту (в тому числі - текстової складової).
    
* Рекомендації по дизайну, контенту, програмним рішенням, просуванню для найбільш важливих сторінок сайту.

Звіт з аудиту сайту - це самостійний продукт. Він містить інформацію, на основі якої ви можете здійснювати просування сайту самостійно або звернувшись до фахівців.



« назад на Розкрутка та просування




 
калькулятор сайту
на головну